Reklamačný poriadok
Pri zistení závady na doručenom tovare je potrebné neodkladne urobiť nasledovné:
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
- Priložte vopred pripravený a úplne vyplnený Reklamačný protokol*
- Priložte kópiu nákupného dokladu, vyplňte a skontrolujte si všetky vyplnené osobné údaje
- Číslo bankového účtu v tvare IBAN pre prípad vrátenia peňazí
- Odovzdajte tovar na poštu alebo prepravnú spoločnosť k odoslaniu
- Tovar zasielajte na adresu:
Adresa kamenná predajňa: POMAT, Neresnická cesta 253/12, 960 01 Zvolen, Slovensko
O realizácii reklamácie nás prosím kontaktujte telefonicky na +421 45/535 35 23, prípadne e-mailom na obchod@pomat.sk
Vašu reklamáciu posúdime v čo najkratšom možnom čase, o jej vysporiadaní Vás budeme kontaktovať telefonicky alebo e-mailom.
*Tu si môžete stiahnuť reklamačný protokol, ktorý je nevyhnutnou súčasťou reklamančného procesu - REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Za Vašu dôveru Vám vopred ďakujeme